Hívás most!

Vásárlói tájékoztató

A vásárlás menete

A honlapon található termékek e-mailben is megrendelhetőek belföldre az info@galagonyacipo.hu címen a megrendelés és szállítási adatok megadásával. A megrendelést követően minden esetben e-mailben egyeztetünk a rendelés részleteiről. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést küldünk. Amennyiben a megrendelés készlethiány miatt nem teljesíthető, telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

A megrendeléshez az alábbi adatok megadása szükséges:

  • Szállítási név és cím,
  • Számlázási név és cím,
  • A megrendelt termék cikkszáma (ha van), neve, mérete, darabszáma.
  • Amennyiben egészségpénztárra elszámolható szupinált termékről van szó, a pénztár neve és a tagi azonosító.
  • Örömmel értesítjük kedves vásárlóinkat, hogy 2014 április végétől, a PRIMIGI márkájú cipők, ill. szandálok egészségpénztárra elszámolhatóvá váltak.
  • PONTE20 márkájú cipők, szandálok egészségpénztárra elszámolhatóak.

Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától, illetve előre utalás esetén a vételár számlaszámunkra való megérkezésétől számított 3-5 munkanap.

A megrendelt árut a Magyar Posta kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Fizetési módok

Megrendelését az alábbi módok egyikén fizetheti ki: banki előre utalással vagy postai utánvéttel.

  • Banki előre utalás a Két Hajnal Kft. Raiffeisen banknál vezetett számlaszámára: 12012228-01401789-00100007
  • Postai utánvét
    A megrendelt terméket és a postai szolgáltatás díját, az átvételkor kell kifizetni. Utánvétes szállítás esetén a szállítás és csomagolás költsége 1660 Ft.

Szállítási módok

  • Magyar posta csomag küldemény
    A megrendelt terméket, postai csomagküldeményként  postázzuk.
  • Magyar Posta csomag, utánvételes küldemény
    Magyar Postán feladott utánvételes csomagküldemény, mely tartalmazza a termék árát és a szállítás és csomagolási díjat.

Szállítás és csomagolás költsége , házhozszállítás esetén 1 310 ft, Postapontba 1090 ft, csomag automatába 889 ft, 20 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes, ELŐREUTALÁS ESETÉN!

Általános Forgalmi Adó

Áraink Általános Forgalmi Adója 27%.
Az oldalon feltüntetettek árak Bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Méret cserecsomag

Amennyiben a megrendelt cipő mérete nem megfelelő, kérjük, hogy a kézhezvételtől számított 5 munkanapon belül jelezze felénk az info@galagonyacipo.hu e-mail címen. Ha tudjuk, kicseréljük azonos típusra, vagy próbálunk hasonlót keresni. Méretprobléma esetén javasolt az árut, ajánlott küldeményként feladni címünkre: Galagonya Gyermekcipőbolt 1115 Budapest, Somogyi út 25.
Kérjük, hogy a terméket csomagolja be, hogy a doboz ép maradjon. Nem megfelelő méret esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Utánvéttel, portósan feladott küldeményeket sajnos nem áll módunkban átvenni.

Garancia

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Fogyasztási kifogás esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az alábbi elérhetőségeken (link a kapcsolatokra).

Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
“4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.”

A vásárlónak 8 munkanapig indok nélkül jogában áll a megrendelt terméket az üzlet részére hiánytalanul visszaküldeni. Az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.
A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet – Távollévők között kötött szerződésekről – értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. Üzletünk az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 5 munkanapon belül visszajuttatja a vásárlónak.
Az elállási jog minden, postán vagy futárral szállított termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan csomagolásban érkezik vissza üzletünkbe. A visszaküldéssel kapcsolatos csomagolási és postázási költségek a törvény szerint a vásárlót terhelik.
Elállási szándékát az info@galagonyacipo.hu e-mail címen jelezheti felénk.

Adatvédelem

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
Adatainak rendszerünkből történő törlését üzletünk bármely elérhetőségén kérheti tőlünk.

Egyéb jogszabályok

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük, látogasson el az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjára.

Adatkezelési tájékoztató | Adatvédelmi szabályzat